Madu's Fr3qu3nci3s



Join the forum, it's quick and easy

Madu's Fr3qu3nci3s

Madu's Fr3qu3nci3s

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Een forum voor spirituele mensen op zoek naar net iets meer.A place for people who are walking the spiritual path.


    Deelname in het Lenormandkaarten forum

    Madushca
    Madushca
    Admin


    Posts : 273
    Join date : 2011-10-22
    Age : 47
    Location : Koersel, Limburg, Belgium

    Deelname in het Lenormandkaarten forum Empty Deelname in het Lenormandkaarten forum

    Post by Madushca Tue Dec 11, 2012 8:01 am

    Dag allemaal,

    Ik heb ondertussen al bijna 20 jaar ervaring met Le Petit Jeu Lenormand. Ik heb al enkele forums gehad, en bij deze wil ik teruggaan naar mijn roots: ik wil mensen volledig gratis de kans geven om deze kaarten te leren lezen.

    Er zijn ondertussen boeken genoeg uitgegeven over de Lenormandkaarten. Of dat een goede zaak is of niet, dat laat ik in het midden. Hier op het forum kan je terecht met gewoon een set Lenormand kaarten: ik ben van instelling dat IEDEREEN intuïtief kan leren kaarten lezen.

    Nu, ik wil duidelijk stellen dat dit een soort studiegroep is. Het is de bedoeling dat mensen hun meningen over de kaarten uiten, dit geeft anderen een breder perspectief. Het is NIET de bedoeling dat je hier even komt binnenwandelen om je eigen legging geïnterpreteerd te zien worden. Als je enkel en alleen daarom hier bent, raad ik je aan om gewoon eerlijk te zijn en me een persoonlijk bericht te sturen. Waarschijnlijk kan ik je wel op 1 of andere manier verder helpen.