Madushca's

Een forum voor spirituele mensen op zoek naar net iets meer.A place for people who are walking the spiritual path.

Gedragscodes

Share
    Madushca
    Admin

Gedragscodes

Post by Madushca on Tue Dec 11, 2012 4:37 am

Dag allemaal,

Alhoewel de meesten van jullie wel actief zijn op ook andere forums, en jullie dit allemaal wel al weten, zou ik het toch nog eens graag duidelijk stellen hoe alles hier in z'n werk gaat. Dus bij deze:

Voor de nieuwe leden:
    Nieuwe leden krijgen 2 weken de tijd om zich even voor te stellen. Dat kan je hier door gewoon even op deze link te klikken en een nieuw topic aan te maken:
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Ook vraag ik dat je even reageert op een topic dat je interesse heeft gewekt. Heb je dat na 2 weken niet gedaan, dan word je zonder tegenbericht of waarschuwing verwijderd van dit forum. Je mag je altijd terug opnieuw een account aanmaken. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je enkele weken niet op het forum geraakt. Daarom dat deze regel enkel en alleen voor nieuwe leden geldt.

Afwezigheid van leden:
    Leden die langer dan 4 maanden niet actief zijn, en daar geen reden voor opgeven, worden gedeactiveerd. Ik besef heel goed dat er vanalles kan gebeuren waardoor je niet meer op het forum komt, maar 4 maanden vind ik persoonlijk tijd genoeg om me even te laten weten of je nog langer lid wil blijven of niet. Zo voorkom je ook dat je onnodige updates en/of nieuwsbrieven in je mailbox ontvangt

Heb respect voor elkaar !
    Toon respect voor de mening van anderen: iedereen heeft zijn of haar eigen mening, we zien allemaal de wereld door de bril die gemaakt is door onze eigen ervaringen. Laat dus iedereen in zijn of haar eigen waarde.
    Indien er toch onderling problemen ontstaan, gelieve deze dan op te lossen buiten het openbare gedeelte van het forum. Mocht dit niet lukken, dan mag je me dat altijd laten weten, en dan kan ik proberen onpartijdig op te treden

Kwetsende opmerkingen, persoonlijke aanvallen, discriminerende en respectloze opmerkingen worden hier NIET geaccepteerd, en zullen dan ook zo snel mogelijk verwijderd worden. Mocht ik een bepaalde opmerking over het hoofd gezien hebben, dan mag je me daar altijd attent op maken.

Denk ook even na voor je je mening post: een geschreven woord kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden.

Sommige mensen doen zich ander voor dan dat ze zijn. Hiervoor draag ik geen enkele verantwoordelijkheid. Kom je toch zo iemand tegen hier op het forum, dan hoop ik dat je me dat even laat weten.

Berichten plaatsen
    Verander niet van onderwerp in een topic. Wanneer je merkt dat het topic een andere richting uitgaat, open dan een topic met aangepaste titel. Weet je niet zeker waar, dan kan je het hier plaatsen: [You must be registered and logged in to see this link.]
    Topics die op de verkeerde plaats staan, zullen worden verhuisd naar hun juiste plaats. Blijft dit probleem zich echter voordoen, dan zal ik niet aarzelen om de verkeerde topics gewoon te verwijderen.

Copyright
    De meeste teksten hier zijn door de leden zelf geschreven. Iedereen doet echter wel eens wat opzoekwerk, en er worden snel dingen gekopieerd en geplakt. Let echter wel op wat je kopieert en plakt, want copyrights hebben ook hun doel. Aangaande mijn eigen schrijfsels hier op het forum: niets mag gekopieerd, vertaald of vermenigvuldigd worden, op welke manier dan ook. Ik spendeer heel veel tijd aan studie en lezen, en ik deel graag mijn kennis met anderen, maar ik vermeng de opgedane kennis uit boeken met mijn eigen inzichten en soms ook heuse channelings.

Ik behoud het recht om een account te verwijderen en te bannen op ip nummer als ik dat nodig acht.
    Ik behoud het recht om ongepaste berichten te bewerken of verwijderen.

Afbeeldingen en foto's
    Het is toegestaan om afbeeldingen en foto's te plaatsen op het forum, maar houdt de grootte aub binnen de perken. Te grote en/of visueel storende afbeeldingen zullen zonder pardon verwijderd worden.

Reclame/leden werven
    Het is niet toegestaan om via dit forum leden te werven voor andere forums of je eigen webwinkels, groepen, e.d. Niet op het forum, maar ook niet via de persoonlijke berichten.
    Links op het forum en in het profiel zijn toegestaan mits deze geen commercieel, concurrerend of aanstootgevende sites vertegenwoordigen.
    Verder is het niet toegestaan om te verwijzen naar je eigen, of andere site's d.m.v. een link, tekst of plaatje.

Overtreding van de regels of respectloos gedrag kan gevolgd worden door een tijdelijke schorsing en in het ergste geval verwijdering van dit forum.

Met een vriendelijke groet,
    en een hartelijk dankwoord voor Akasha die me de inspiratie heeft gegeven om deze gedragscodes uit te schrijven,
    Kat.

Current date/time is Mon Sep 25, 2017 6:25 pm