Madushca's

Een forum voor spirituele mensen op zoek naar net iets meer.A place for people who are walking the spiritual path.

Welkom... lees aub even de richtlijnen

Share
    Madushca
    Admin

Welkom... lees aub even de richtlijnen

Post by Madushca on Tue Oct 25, 2011 7:54 am

Hallo,

Ik verwacht me eraan dat er hier toch heel wat volk over de vloer gaat komen, en daarom dat ik graag enkele 'richtlijnen' neerschrijf. Richtlijn klinkt een beetje beter als regel en/of wet en met een beetje gezonde logica kom je al ver.

* Dit is een plaats waar mensen op zoek zijn naar zichzelf, op zoek zijn naar inzicht.... naar net dat beetje meer. Daarom dat dit forum grotendeels afgesloten is voor publiek. De privacy van mijn (toekomstige) leden draag ik hoog in het vaandel.

* We zijn hier allemaal om te leren van elkaar, dingen te delen met elkaar. Dit forum zal met verloop van tijd aangepast worden aan de noden die zich voordoen.

* Iedereen is hier van harte welkom. Heb je hulp nodig met een bepaald inzicht? Zit je met vragen aangaande andere spirituele zaken? Ik doe mijn best om je een beetje verder te helpen.

* Ik ben er ook om je te helpen met het interpreteren van kaarten. Ben je gewoon op zoek naar een gratis kaartlegging... contacteer me op [You must be registered and logged in to see this link.]

Vriendelijke groeten,
    Kat.

Similar topics

-

Current date/time is Mon Sep 25, 2017 6:27 pm